Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Apr 2024 00:31

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 
Autoru Poruka
 Tema posta: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 08:19 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Vec neko vreme razmisljam o izbacivanju 2.0DTI motora iz Vectre i ubacivanju C20LET-a ili Z20LET-a oba sa f28 menjacem :ziveli:

Za sada je ovo samo ideja ali nikada se ne zna....

Za pocetak muce me ova tri pitanja :D

1. C20LET je proverena masina i tu nema neke price ali predpostavljam da je za njegovo ubacivanje potrebno vise prepravki u odnosu na Z20LET koji je noviji motor i samim tim verovatno bi lakse mogao da se ubaci.

2. Na forumima cesto nalecem na konstataciju da je Z20LET nekvalitetniji motor u odnosu na C20LET da li je to zaista tako i koji su nedostaci/mane koji mogu da se jave u eksplataciji kod oba motora?

3. Koji od ova dva motora je jeftiniji za odrzavanje po cenama rezernih delova i uopste servisa?

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 10:25 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Moj skromni doprinos:

1) Mislim da je proces ubacivanja i za jedaan i za drugi prilicno slican, ako ne i isti

2) To je zato sto se svi k***che u fazonu "old-school" ovo ono. I jedan i drugi mogu da traju 1000, a mogu i 300000km... sve zavisi od odrzavanja. E sad, jedino mislim da C ima malo veci potencijal za tuniranje..... ako nista drgo, za C bar ima mnogo vise materijala i infromacija za tuning nego za Z.

3) Skupi su i jedan i drugi, ako gledas nove delove. Sto se polovnih delova tice, ne znam razlike u ceni, ali predpostavljam da ces za Z lakse da nadjed delove, posto je noviji. C20LET polako, ali sigurno postaje istorija.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 11:40 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
i f28 je na sajlu pa ces ostati bez hidro kvacila

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 12:33 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Vezano za ovo sto je Web rekao,
sta znaci odrzavanje, koje delove ne mozes naci za clet, ima svega, samo je pitanje da li zelis dati para, sta je to sto let ima a jedan 16v nema, samo turbina, koja se moze odrzavati, o otvaranju motora necemo jer to nije tema, ali i za otvaranje ima da kupis sve...
Mislim da su cene skoro identicne, samo sto je clet jednostavniji i pouzdaniji, ima manje plasticnih delova, radi na razvodnik, i nema senzor bregastih na njima, i jos neku sitnicu u principu su isti.

Po meni naj vaznije je u kakvom stanju ces da nadjes motore...

i jedan i drugi mozes naci i los i dobar.

Da ja hocu da ugradim turbo motor i tako voziti narednih 100-200k , kupio bi los (citaj jeftin motor) i odradio generalnu i znao sta imam.

ko tebi garantuje da po kupovini motora nece otici turbina, karike, dihtung glave, sedista ventila, gumice..., a znamo kako se koriste ovi motori.Jedino da znas nekog ko prodaje, ali to tesko.

I moj je savet Clet, jer kod naknadne ugradnje preko, niko ne ide na Z, pratim dosta foruma tamo, i u 90% slucajeva rade generanu na letu posle odredjene kilometraze jer ko sto kazem uvek se desi pre ili kasnije neka od ovih stvar sto sam naveo, a posto oni imaju love ide sve novo, cak sta vise i preko granice, ARP, risse, garet, hks i trista cuda.

Postavlja se ono cuveno pitanje koliko para si spreman da das pa to malo bolje da iskombinujemo, ovako i sam znas kakva je situacija sa kupovinom polovnog leta

I zaboravih polovni delovi ne idu na let, sem mozda nekih nevaznih senzorcica, ipak to moze da kosta posle enormno :wink:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 13:08 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 05 Jun 2010 20:27
Postovi: 1967
Lokacija: Zemun
Ime: Vilim
Opel: Astra Bertone 2.0t
Po mom rezonu ako hoces da kupis motor i ne zelis da na njemu nesto radis onda gledaj da bude sto mladji turbak...znaci Z20LEH. A ako hoces da radis neki tuning uzmi neki CLet ili zlet u osrednjem stanju,odradi generalku,kupi najbolje delove i znaces na cemu si.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 20:30 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
@Pistre postoji set za konverziju f28 sa sajli na hidraulicno i prilicno je jednostavan i jeftin.

Ne planiram neki specijalan tuning na motoru sem mozda cipa i nekih sitnica znaci to bi bio auto za svaki dan!
Mislio sam da je Z20 lakse ubaciti u Vectru jer se mozda slaze nesto od postojece instalacije ili se varam!?

Kod C20 me privlaci sto je klasican motor bez mnogo elektronike a kod Z20 sto je noviji motor generalno posto je i Vectra mladja :":

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 20:48 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Da, realno, ne ide da devojci ubudzis onu stvar od babe :D

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 20:50 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
meni je bas fora c20let u vektru B :)

a clan opcar trenutno ubacuje let, pa mozes da sacekas nekoliko dana i recice ti sta ima od prepravki

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 20:56 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 04 Avg 2007 21:23
Postovi: 2520
Lokacija: Banja Vrujci
Ime: Milos
Opel: Skoda Superb 1.8TFSI,Vectra C 2.2DTI,Pajero Big foot itd
Garaza: pogledaj
Da sto kaze webboy jeste c20 dobar ali malo mi je glupo da ubacim motor skoro deset godina stariji od mog auta :P

Znam da opcar ubacuje C20 a i nigde ne zurim ovo su cisto neki buduci planovi :D

_________________
Ko nece taj nadje razlog,ko hoce taj nadje nacin...


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 21:46 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ono sto sam napisao je bila ironija..... da se ja pitam, C20LET bih ubacio i u Insigniju :D

Bez starca, nema udarca :dedica:

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 22:28 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
webboy je napisao:
Bez starca, nema udarca :dedica:

to i ja tvrdim,...ali nema od toga vajde! :ludilo:

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20LET VS Z20LET
PostPoslato: 21 Apr 2011 23:24 
OffLine
Moderator
Moderator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Maj 2010 20:34
Postovi: 1812
Lokacija: Zemun
Ime: Bojan
Opel: Astra Betrone 2.0T
Garaza: pogledaj
prvo trazis motor u sto boljem stanju veca je verovatnoca da ce to biti z20let jer je mladji, ali ne mora da znaci

kod c20let su jaci klip i klipnjaca mada su potpuno istih dimenzija pa u nekom pojacavanju motora (kovano) idu isti delovi koji su lako dostupni, ali skupi

c20let moze na vecu snagu da se mapira sa fabrickom turbinom,
kod z20let sa fabrickom turbinom do 250hp tubina ima manju turbo rupu,
a koja duze traje ne znam

bolji kod z20let uljna pumpa,
izduvni ventili ima i balansne tegove u karteru mirniji rad,
elektronika novije generacije sa cetiri bombine

_________________
phase 3, 402m 13.7s


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 12 Posta ] 

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs