Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Apr 2024 06:00

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 20:06 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Jel' zna neko koliki je fabricki radni pritisak turbine na C20LET motoru i koliki je u overboost rezimu?

Danas sam bio kod Ivana u Rasic centru na atestiranju gasa i pita me jel' znam sta mi je radjeno na motoru posto auto ide kao nenormalan i radni pritisak turbine je 1,2 bara. U overboost-u nije ni gledao :). Auto kada sam kupio receno mi je da je sve fabricki na njemu, ali malo mi je cudno da ide ovako dobro sa "samo" 204KS, pa reko' da vidim hocu li sa Phase 2 chip-om koji sam porucio smanjiti snagu :)

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 20:27 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Fabricki sigurno nije 1.2, mislim da je oko 0.8, aj pogledacu pa javljam ali je svakako manji od 1

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 20:37 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3980
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
To je fabricki pritisak 0.7 do 0.8 bara.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 20:39 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ja cak mislim da je ok 0.6 bara.. imam negde zapisano to.

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 20:47 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Sta je onda ovo kod mene sa 1,2 bara, Bog zna :?:

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 20:52 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Web to zna, sad ce da ti kaze, ali mislim da se to moze prestelovati na "West gejt" ventilu ili mozda gresim

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:11 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
to kod tebe je mozda phase 1 ili 2

evo ti mali hint
phase 1

These chipset will raise your engines output to 260BHP
This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo & intercooler

The boost pressure is increased to 0.95 bar (13 psi) with a maximum over boost of 1.3 bar (18 psi).

The rev limit is also raised to 7250 RPM.

And fuel Pressure is set to 3 Bar (standard C20LET Regulator Pressure)

Phase 2

These chipset will raise your engines output to 280BHP
This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo

But requires fitment of a FMIC or adequate Chargecooler

The boost pressure is increased to 1.0 bar (14.5 psi) with a maximum over boost of 1.3 bar (18 psi).

The rev limit is also raised to 7350 RPM.

And fuel Pressure is set to 3.5 Bar (0.5 bar over a Standard Pressure)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:21 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Da, ali kod mene je konstantno 1.2 bara, a ovde koliko vidim na Phase 1 je 0.95 bara, a kod Phase 2 je 1 bar sto je znatno manje.

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:27 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa pod uslovom da ti radi vetil za regulaciju pritiska
onda imas normalan pritisak i overboost
pogleadj da nije mozda iskljuen
crkava to kod opela :)

Phase 3

These chipset will raise your engines output to 300BHP
This gain is achievable on a good standard engine and OE turbo & FMIC intercooler

I would also advise fitment of a uprated actuator at this level

The boost pressure is increased to 1.15 bar (16.5 psi) with a maximum over boost of 1.4 bar (20 psi).

The rev limit is also raised to 7500 RPM.

And fuel Pressure is set to 4.5 Bar (1.5 bar over Standard Pressure)

Also at this stage fitment of a Hybrid Turbo will certainly be of benefit as the standard turbo will be on borrowed time if pushed hard for long periods Cry


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:29 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
e ovako serijala ti je 0.6 sa overboostom na 0.8,sve preko jedan bar bi ti potrgalo sarafe na klipnjacama ako nisu arp a i klipnjace bi stradale ako nisu kovane,faza dva je na 0.9 sa 1,2 overboosta koji traje kratko i nije opasan kao konstantni pritisak,....
cim ste mjerili pritisak


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:35 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Nije bas da se slazem sa ARP-ovim srafovima.... ali to je za drugu temu...

Elem, proverih, radni pritisak fabrickog LET-a je 10PSI, odnosno 0.6 bara.

Na vejst gejtu (wastegate) se u principu podesava brzina dostizanja radnog pritiska, ali i sam konacni pritisak.... obicno je to jedan od prvih koraka tuninga (i sjebavanja motora) kod boy-racer verzije LET motora ;)

A steluje se obicnim kljucem (ne znam koji broj) na maticama poluge za vejst gejt i lako je dostupan. (mislim da kod meen u garazi ima i slika actuator-a sa wastegate-om)

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Poslednji put menjao webboy dana 14 Okt 2010 21:38, izmenjena samo jedanput

Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:35 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
@sreto

phase 3 drzi 1,3 bar na 10000 % STANDARDNOM MOTORU
bude oko 300 ks sa nasim brljavim gorivom

svirne samo dihtung glave posto je obican klingerit


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:37 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
E sad mi tek nista nije jasno :):):)

Negde malopre naleteh da overboost traje dok se usisani vazduh ne pregreje i onda se pritisak turbine spusta na "radni" pritisak. Koliki je fabricki overboost jel' zna neko i koliko dugo moze da traje uopste?

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:41 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
Ah.. pa ja tek sad vidim koji je auto u pitanju.

Nisi valjda stvarno mislio da je neko prepakovao FABRICKI LET u kadetta??

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:44 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Hahah, pa tako mi je vlasnik rekao, ne znam sto bi slagao tako nesto :)

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
speedfreak je napisao:
@sreto

phase 3 drzi 1,3 bar na 10000 % STANDARDNOM MOTORU
bude oko 300 ks sa nasim brljavim gorivom

svirne samo dihtung glave posto je obican klingerit

1,3 overboosta ili ili radnog pritiska


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:47 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
a kakav je ne fabricki let ? ?

opet kazem ,pogledaj imas li uopste povezan solenoid za kontrolu pritiska

tj,pogledaj gde ti idu creva od wastegate-a ,
ako crevo ide negde na usis onda je izbacen solenoid

posto je solenoid jedina veza turbine i ecu-a,ecu ce smanjti pritisak,ali ako solenoid nije spojen to se nece desiti


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:53 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Imas li mozda neku sliku solenoida, da vidim kako izgleda i gde stoji uopste :)

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:54 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
ne vjrujem da je imao toliko srece da se motor ne razleti ako nije ecu cipova,pre mislim da im nevalja uredjaj cim su mjerili pritisak pa da nije tacan bio,turbo ne prasta pogreske



http://www.google.ba/imgres?imgurl=http ... 29,r:0,s:0
u donjem ljevom cossku ti je slika ventila


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:55 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15430
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
prvo idi da ti neko sa sigurnoscu izmeri pritisak a ne plinadzije jer je verovatno greska

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 21:57 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 08 Feb 2009 11:40
Postovi: 589
Lokacija: mostar
Ime: sreto
Opel: calibra rwd biturbo
Garaza: pogledaj
kupi manometar i provuci crjevo od vacuma stavi racvu i izmjeri sam za prvu ruku


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 14 Okt 2010 22:02 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
na eds phase 3 bi trebao da podigne pritisak do 1,5 drzi valjda par sec i spusti na 1,3

bas zbog tog variranja pritiska se desi da rokne dihtung tj tih 1,5 mu bude puno

taj je motor nekad bio nov kada je radjen chip za njega ,a sada su vec svi pohabani :)

verovatno da je vec chipovan,ali iskreno dok se chip ne iscita i ne uporedi sa standardnim ili phase 1,2 ili 3 nista od sigurnosti

decak u britanij
http://www.vauxhallownersnetwork.co.uk/ ... r-VMAX-%29

plinski komp mora da vidi pritisak,ima svoj map senzor,tako da mislim da nije pogresio

vise bi se cudio da je u pitanju neka chin chin boost cukica


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 09:23 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Ne verujem ni ja da je plinski kompjuter pogresno izmerio pritisak turbine, ali otici cu sutra ponovo da proverim. Pogledacu i imam li taj ventil/solenoid uopste, a ako nista ne pomogne jedino mi preostaje da sacekam Phase 2 da stigne pa da ih utaknem i vidim sta se onda desava :)

Jel' ima mozda neko neki manual za C20LET motor da mi posalje na mail ili da okaci link da ga skinem? Hvala unapred.



Sada sam se cuo sa bivsim vlasnikom i rece mi da nije nista petljao oko chip-a, a ceo motor je komplet izvadjen iz Vektre 4x4 koja je na sebi imala komplet Irmscher opremu i da je GSI oduvek isao kao lud, sto ne iskljucuje kako i on kaze da je motor mozda vec imao chip i kada ga je on stavio u GSI ali nikada nije otvarao komp i proveravao. Jos jedna stvar koja mozda ima veze sa pritiskom turbine je sto je i srednji i zadnji lonac fi50, a ceo ostatak izduva je fi60, tako da mozda i to moguce da utice na ovih 1.2 bara, jbm li ga...

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 11:41 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Ne znam da li utice ta restrikcija na pritisak ali definitivno to treba da otklonis, mislim to usko grlo, jer si ugusio motor time a i pritisak u turbinskom delu je sigurno veci i opterecuje turbinu bespotrebno :wink:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 11:48 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
To je sledece na redu, srednji lonac i zadnji sa fi60, pa cemo videti kakav ce onda pritisak da bude.

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu 1, 2  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Google [Bot] i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs