Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Apr 2024 08:54

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 11:53 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
ako imas tanke cevi na auspuhu,onda ce ti biti manji pritisak,posto ce se stvoriti velik pritisak iza turbine i brze ce moci da otvori wastegate

kod tebe to nije problem ocigledno

da ecu nije chipovan,a vozi taj pritisak,verovatno bi se motor raspao vec nekoliko puta
posto ni ti ni prethodni vlasnik ne znate da li je nesto radjeno,lepo sacekaj da ti stigne phase 2 zabodi i voz

a mozes da vidis da li je ecu otvaran,ima male nozice koje zatvaraju ecu tj poklopac,pa ako ima tragova srafcigera ili slicno ,imaces bas neku vodilju zar ne?i


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 12:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
I jos nesto rece da je motor izvadjen iz irmscher vectre, mozda je i neki njihov cip unutra pogledaj unutar ecu-a dal ima neka nalepnica na cipu ili na samom ecu-u

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 13:32 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Aha, znaci manje cevi u precniku stvaraju manji pritisak, znaci necu nista postici time. Videcu sutra ujutro kad ustanem da otvorim komp i pogledam/uslikam kako izgleda iznutra i da okacim slike, pa mozda saznam nesto novo :)

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 13:36 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Ja to kapiram ovako
manje cevi veci pritisak u turbinskom delu i sporije se okrece turbina a samim tim i manji pritisak u kompresorskom delu, ili mozda lupam

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 13:39 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Jbm li ga, u svakom slucaju cu staviti fi60 sve do kraja pa cemo videti sta ce onda da se desi. Nego, kupio bih i onu boost chukicu da vidim uvek koliki je pritisak turbine, jel' zna neko gde ima povoljno da se uzmu?

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 15 Okt 2010 14:06 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
i da i ne :)

poenta je,turbina ne sme da ima zagusenja,suzenja restrikcije

zasto? turbini treba energija koju dobija od izduvnih gasova da bi se vrtela,i brzzina i toplota su potrebni

ako bi imao posle tubinskog kucista debelu cev,padala bi brzina gasova i temperatura gasova pa bi i turbina usporavala
vruc gas ima veci prtisak i brze prolazi kroz cev

ako bi imao tanju cev,desavalo bi se da motor sagori smesu i da pocne da vrti turbo ali na izlazu iz turbine bi se stvorilo usko grlo,desilo bi se to da se pritisak gasova koji su u turbini poveca i sami gasovi otvore wastegate iako nije turbo dosao u pritisak

samo kuciste turbine moze da ugusi motor tj da promeni karakteristiku turbine,ne moze se stavljati mali turbo na motor u nadi da ce vrteti od 1000 do 8000 obrtaja

posto je ovde u pitanju std turbo,sumnjam da je lose odmeren,samo mu treba dati sve ispravno i normalno odmereno
treba biti umeren sa debljinom cevi

koliki je izlaz na turbini,tolika cev treba da bude

mada sve su ovo finese i u nasim uslovima tesko da se moze primetiti neka bas ocigledna razlika


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 16 Okt 2010 12:34 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 26 Apr 2009 09:33
Postovi: 2004
Lokacija: Beograd
Ime: Shone
Opel: Dodge Charger 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l
Garaza: pogledaj
Malopre sam skinuo ecu i slikao chipove, cini se da je sve fabricko, mada se ne razumem u C20LET tako da lupam :)

Ima li neko da zna jesu li ovo fabricki chipovi?

Slika
Slika

_________________
Dodge Charger 1973 8.1l, Golf 4 TDI 4Motion, Chevrolet Corvette C4 5.7l


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Radni pritisak turbine na C20LET
PostPoslato: 16 Okt 2010 17:31 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 12 Jan 2010 23:44
Postovi: 4419
Lokacija: Beograd
Ime: Nemanja
Opel: Calibra C20LET '96
Garaza: pogledaj
speedfreak je napisao:
i da i ne :)

poenta je,turbina ne sme da ima zagusenja,suzenja restrikcije

zasto? turbini treba energija koju dobija od izduvnih gasova da bi se vrtela,i brzzina i toplota su potrebni

ako bi imao posle tubinskog kucista debelu cev,padala bi brzina gasova i temperatura gasova pa bi i turbina usporavala
vruc gas ima veci prtisak i brze prolazi kroz cev


Cev POSLE kucista turbine NE SME da bude uza jer ce stvarati povratni pritisak, sto znaci da nece turbina moci da se okrece koliko treba, sto naravno nije dobro..... ali zato cev POSLE turbine mozes slobodno da IZBACIS skroz i to nece imati aman bas nikakav uticaj na rad same turbine, samo sto nece moci ni da pridjes autu bez zastitnih slusalica na glavi.... i da.... nivo stetnih gasova ce se povecati (nema katalizatora), ali jbg, vozis LET, bole te tuki za ekologiju :)

_________________
http://www.caloboo.com/
Digitalna servisna knjižica za Vaše vozilo.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 33 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 1 gost


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs