Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 29 Apr 2024 00:43

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 35 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 24 Jun 2010 12:08 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Jul 2007 23:27
Postovi: 7411
Lokacija: Niš
Ime: Bozidar
Opel: Vectra 2.0i automatik TNG
Garaza:
pa vidi se na prvoj slici tanko crevo za vakum koje silazi prema razvodniku
a vakum pumpica se nazire ispod creva od radijatora kabine

_________________
"baviJo sam se ja tom mafiJom,sve ima samo diKtunzi ´fale"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 24 Jun 2010 23:23 
OffLine
4th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Feb 2010 20:28
Postovi: 295
Lokacija: Novi Sad/Šabac
Ime: Goran
Opel: kadett E CC 1.6
Na ovim, prvim "I" motorima(do '87) paljenje je bilo klasicno, tj elektronsko...kasnije, ECU skida impuls za paljenje sa senzora radilice....Kod ovih starih motora je posebno dobro(mada ne znam koliko i pametno) sto do '86 nisu imali blokadu...tako da imamo slucaj da 1.8 i 8v ide nesto bolje nego kasniji 2.0 i 8v.....(osim SEH-a i SER-a koji imaju 130 tj 125ks). Naravno ja govorim o OHC motorima.

Nemam iskustva sa tim starijim mtorima, a u kombinaciji sa ubrizgavanjem. To mi je u manti oduvek bilo zanimljivo....

E sad, ovde je jos i najlakse srediti da se predje na karburatore, samim tim sto je paljenje nezavisno do ECU-a. Pri tom se naravno sva elektonika mora iskljuciti(ECU, pumpa itd....) Znaci trebaju ti karburatori, usisna grana i ne znam gde kod mante stoji mehanicka pumpa za gorivo?
Ne znam koji si karburator probao (predpostavljam pierburg 2E ili varajet 2-posto su dosta cesti na opelima), ali ako nisu neke zverine, predpostavljam da im je pumpa davala previse goriva

_________________
GTE, GSi, Boss, BigBoss, Superboss, 200 Ts....to su bili dani


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 24 Jun 2010 23:51 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2010 17:20
Postovi: 449
Lokacija: krusevac
Ime: marjan
Opel: manta c20xe,calibra c20let,bmw e46x2 bmw e34,nisan terrano 2.7td,mazda 323 1.6
na motoru nema nigde za mehanicku pumpu ili ja nisam dobro zapazio meni pumpa stoji pozadi i na drugoj manti sto sam imao karb imao je elek. pumpu koja se gasi i pali.... na karb.nema izlaz. za visak goriva

_________________
samo polako i pun gas !!
ajde mala skini ambalazu da ti maki utera mantu u garazu!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 00:03 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
Mozes koristiti postojecu pumpu, samo treba da osmislis racvanje sa dovodnog creva pa ka karburatoru i ka odvodnom crevu stim da raznim unutrasnjim presecima na racvi, reduciras protok ka karburatotu!
Druga stvar,..kad vec imas sistem ubrizgavanja i to koji lepo radi, sto ne poradis na unapredjenju i dizni i pritisku pumpe a i samom ecu?
Uzmi u obzir da kod tvog postojeceg sistema usisa vazduha, sami kanali u usisnoj grani su velikog precnika,..a stavljanjem karburatora, dobrano ces smanjiti precnik a time i ukupnu kolicinu vazduha koju motor moze da usisa!
S`druge strane, sama usisna ti je vec dizajnirana za RAM efekat te i time imas vecu snagu!
Nebih da sad ispadne da velicam sistem ubrizgavanja, ali definitivno je lakse doraditi taj tvoj postojeci nego potpuno menjati ceo sistem napajanja gorivom!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 00:08 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2010 17:20
Postovi: 449
Lokacija: krusevac
Ime: marjan
Opel: manta c20xe,calibra c20let,bmw e46x2 bmw e34,nisan terrano 2.7td,mazda 323 1.6
pumpu sam stavio novu pre mesec dana a sad nzm dali je istog pritiska ... :opel:

_________________
samo polako i pun gas !!
ajde mala skini ambalazu da ti maki utera mantu u garazu!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 07:49 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Mar 2009 20:47
Postovi: 841
Lokacija: Karlovac,Hrvats
Ime: Mario
Opel: Manta B 2.?
Za karburatore najbolje stavit membransku pumpu,kosta cca 50 eura i ne treba ti povrat goriva,samo dovod..

_________________
..heaven is a place on earth..


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 08:11 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Bane on na ECU ne moze da radi nista, tj ne moze da se chipuje.
Shto se tice usisa...karubartorima nece smanjiti protok vazduha, njegov leptir je oko 4cm, tj isto koliko i 1 karburator od r1!
Takodje njegova farbricka grana se ne gadja sa kanalima na glavi, pa bi i to resio novom :)

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 14:45 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 12 Maj 2010 17:20
Postovi: 449
Lokacija: krusevac
Ime: marjan
Opel: manta c20xe,calibra c20let,bmw e46x2 bmw e34,nisan terrano 2.7td,mazda 323 1.6
stavljao sam karb na obicnu pumpu i nece izliva gorivo.. pravio sam na campagnolu da stavim karb od mante i napravim usisnu i sve napakujem i na kraju niam mogao da napravim nikako pumpu i morao sam da kupim drugi karb koji ima za visak goriva..

_________________
samo polako i pun gas !!
ajde mala skini ambalazu da ti maki utera mantu u garazu!!


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 19:55 
OffLine
5th Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 22 Feb 2009 15:53
Postovi: 438
Lokacija: Beograd
Ime: Alexandar
Opel: manta b
ako budes stavljao pumpu za karburator onda moras da busis rupe na dekli gde ti stoji uljna pumpa i gde je lanactj prednja dekla odma ispred poklopca ventila
To ti nije tezak posao jer se vec nazire gde je mesto za pumpu
E sad savet ti je da skines celu deklu jer imas opasnost od opiljaka da ti upadnu u motor,
Nije neki zahvat mozes ga sam odraditi
treba ti ureznica i benzinska pumpa :aplauz: :ok:
Ako trebas pomoc i objasnjenje tu sam


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Chip tuning??
PostPoslato: 25 Jun 2010 22:31 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Avg 2009 18:57
Postovi: 3609
Lokacija: Bgd-Karaburma
Ime: Branko
Opel: ...,... (OO=II=OO)
I dalje razmisljas o stavljanju fabricke mehanicke pumpe na motor koji ces verovatno okititi nekim mrgama karburatorima!? Nemoj se posle zaliti kako ta pumpa nemoze napojiti karburatore!
Ja ti dah dobar savet, em da zadrzis tu postojecu elektro pumpu em da imas vise nego dovoljan dotok benzina!

_________________
"ko drugom jamu kopa,...taj i trecom slajfuje"


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 35 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 0 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs