Opel Team Serbia

Opel Team Serbia

Mesto za prave ljubitelje Opela
Danas je 15 Maj 2025 13:14

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]




Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća
Autoru Poruka
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:27 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
uh vozio sam 1.3s kadeta i stvarno je ubijao, bukvalno je isao isto kao kalibra c20ne

a sto se tice ovih bregi sve su razlicite na svoj nacin pa ne kapiram koja je bolja od c20ne brege ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:27 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Tu od 1.3 mislim da ni Bog ne bi mogao da upashe u kuciste od 2.0 :P



Pa ova od 20seh jer nesto ranije otvara.

@speedfreak: jel imas za 18e podatke...taj je nesto jaci od 18se, pa mzoda se razlikuju i u bregastoj.

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:32 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa sve su iste
samo ova od seha ima drugaciji raspored otvaranja zatvaranja,duracija je ista i lift
a ova od 1,3 ima vece duracije ali mali lift,sad da li moze celo kuciste bregaste od 1,3 na glavu od 2,0 to ne znam,treba probati

a ako je taco onda od 1,8 gsi je najbolja,ako je tacno,tj da je duracija 297 stepeni


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:36 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa fino onda jer se ona lakse nalazi od seh bregaste :) a komp jel ostaje ili mora od 1.8 ?

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:39 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
comp od 1,8 je l jetronic,to ti ne treba
mogao bi da ostane komp od c20ne samo da ti neko naprzi neki divlji chip :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:43 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
znaci samo druga mapa, pa dobro, to i nije losa solucija :) nakupilo bi se sa xe izduvnom, 1.8 bregom i mapom 10 pravih konjica sto je lepa stvar za 8v :) mozda bih mogao da skinem i zamajac da ga bricnem jer je stvarno losa u visokim obrtajima, i neko spustanje glave bi se uklopilo u tu pricu

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:45 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Pistre kad poneses kljuceve od crne na cuvanje, ponesi i taj od sive cali :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:47 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
:ludilo:

sto pa nije preveliko budzenje, samo malo da se trgne lenja mrcina :)



prebacio sam postove ovde jer su savrseni za ovu temu :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:55 
OffLine
OTS Osnivač
OTS Osnivač
Korisnikov avatar

Pridružio se: 10 Dec 2006 16:41
Postovi: 3019
Lokacija: Београд
Ime: Бошко
Opel: Мазда 323 БГ 16v, Корса А СОХЦ Турбо
Garaza: pogledaj
Pisho glava od 1.8e i klipovi od 20se/seh, i da uzivash u vatrometu :D

_________________
Paja Azdaja je napisao:
Radio sam razne stvari. :wink:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:55 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
pa nema ga u visokim obrtajima posto je 8v motor sa nikakvom komorom,sporo gori,svecica sa strane ventili pod pravim uglom u odnosu na klip,sve ga to ogranicava,zato je xe bolji gore,ali malo losiji na 2000 rpm od ne

zamajac i sve ostale obrtne delove motora bi moglo olaksati,ali jos bitnije balansirati,ali time dobijas samo neka medju ubrzanja,
calibra je teska za takakv motor,i mapa ce biti diskutabilna,kad poklopis pun gas protokomer se otvori do kraja i ako je mapa dobra ici ce ,nekako,drugacije c

moglo bi sve da se napravi,samo trebalo bi ici polako i postepeno


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 20:58 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
pistre je napisao:
:ludilo:

sto pa nije preveliko budzenje, samo malo da se trgne lenja mrcina :)



prebacio sam postove ovde jer su savrseni za ovu temu :)



Piso, jel ti to sa nam igras ping pong, cas tamo cas ovamo :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:01 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Ček, ček, da se malo i ja umešam. :D
Radilica je sa svojom raspodelom težine i spojem sa zamajcem već egalizirana.
Ako malo bricneš zamajac, zar nećeš dovesti do dizbalansa i radilicu u smislu da je motor već tako koncipiran u fabrici da ne dođe do neuravnoteženog rada motora i da se problem rezonancije svede na minimum?
Da se malo bricne zamajac, mora baš neko stručan to da odradi. Ne može se to na svoju ruku...

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:01 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
Ma oce da te zbuni da ne donese kljuceve :ludilo:

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: Kratka pitanja vezana za mehaniku
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:03 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
aaaaaa ne mogu vise da prebacujem postove :D

ajmo da nastavimo u ovoj temi viewtopic.php?f=139&t=9910&start=90

fora je sto je moj zamajac na v6 sa xe-a i malo obradjen i na merenju je pokazao 6kg i motor radi perfektno i u leru i na visokim obrtajima a nije balansiran

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
:ludilo: ma ubi se od prebacivanja postova i dazbe :D

aj sada da prebacim ove i da nastavimo tamo :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
Ja mislim da je najbolje da vam shadow objasni kako se na 8v stavlja glava sa 16v :D

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
E kvcali toga se nisam setio :ludilo:


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:06 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Oscilatorna kretanja.., oscilatorna kretanja..., druže Nebojša! :D

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:07 
OffLine
Iskusni Opeldžija
Korisnikov avatar

Pridružio se: 18 Okt 2007 21:12
Postovi: 6882
Lokacija: Kraljevo
Ime: Aleksandar
Opel: Omega B2 2.0
pistre je napisao:
aaaaaa ne mogu vise da prebacujem postove :D

ajmo da nastavimo u ovoj temi viewtopic.php?f=139&t=9910&start=90

fora je sto je moj zamajac na v6 sa xe-a i malo obradjen i na merenju je pokazao 6kg i motor radi perfektno i u leru i na visokim obrtajima a nije balansiran


a sto ga nisi balansirao to i nije neki problem kad je vec bio skinut,
mozda pravi neke neprimetne vibracije pa moze da osteti lezajeve na radilici ili tako nesto,

_________________
ŽIVOT JE JEDAN,
A Calibra DVA.NULA


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:08 
OffLine
Administrator
Administrator
Korisnikov avatar

Pridružio se: 03 Dec 2008 18:03
Postovi: 15437
Lokacija: bg, vozdovac
Ime: Nebojsa
Opel: Manta A
pa mrzi me da ga skidam :D realno i ne oseca ga ta radilica :) npr, auto ubrzava i bez gasa u brzini :) videli misha i nesha uzivo :)

_________________
www.wheel-specialist.com


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:09 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
ma gde ga oseca to je neunistiv motor :ludilo:

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:11 
OffLine
Club 1000
Korisnikov avatar

Pridružio se: 06 Maj 2009 20:01
Postovi: 1258
Lokacija: Stari Banovci
Ime: Andrej
Opel: Calibra c20xe, zauvek, a trenutno i Corsa D1.3 i Golf 5 1.9tdi
Nešto razmišljam, i voleo bih savet od naših stručnjaka na forumu, kod balansiranja zamajca posle olakšavanja istog, zar ne bi trebalo da se balansira u kompletu sa radilicom ili ipak sme zasebno?

_________________
Upoznaj svoj auto u šraf... Da bi ga više voleo. :-)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:12 
OffLine
1st Gear
Korisnikov avatar

Pridružio se: 24 Jul 2010 11:52
Postovi: 70
Lokacija: novi sad
Ime: mario
Opel: calibra 16v red top
vid luda ideja
ventili na 1,8 i 2,0 su isti,tako da moze da se desi da su i glave iste
a klipovi bi mozda mogli x20xev
toga ima garant da se nadje
samo treba iskubicirati
ne i seh imaju onu rupu na celu klipa

20ne precnik 57 mm udubljen 5mm
20 seh 45 mm 5mm
x20xev ceo udubljen 3,16 mm
pa ako bude prevelik kompresioni odnos jos se klip malo udubi :)


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:13 
OffLine
Opel Team Member
Opel Team Member

Pridružio se: 18 Apr 2008 00:06
Postovi: 8138
Lokacija: Бежанијска Коса
Ime: Стефан
Opel: Астра Ф гејси
Garaza: pogledaj
a mozda da se nabudzi jos jedan dihtung ako bude prevelik kompresioni odnos?

_________________
komsija91 je napisao:
Aahahahah a obrtaljka kao gradomer u rakiji gore dole


Vrh
 Profil  
 
 Tema posta: Re: C20NE cipovanje i spustanje glave
PostPoslato: 17 Okt 2010 21:15 
OffLine
OTS mechanic team
OTS mechanic team
Korisnikov avatar

Pridružio se: 13 Feb 2009 21:52
Postovi: 3983
Lokacija: Beograd-Zvezdara
Ime: Goran
Opel: Vectra 2.2 16v GTS Insignia sport tourer 20cdti
Garaza: pogledaj
Andrej je napisao:
Nešto razmišljam, i voleo bih savet od naših stručnjaka na forumu, kod balansiranja zamajca posle olakšavanja istog, zar ne bi trebalo da se balansira u kompletu sa radilicom ili ipak sme zasebno?



Andrej svaka cast, po pravilu se zamajac i balansira sa radilicom, sve osatlo je improvizacija.


Vrh
 Profil  
 
Prikaži postove u poslednjih:  Poređaj po  
Započni novu temu Odgovori na temu  [ 178 Posta ]  Idi na stranicu Prethodni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Sledeća

Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]


Ko je OnLine

Korisnici koji su trenutno na forumu: Nema registrovanih korisnika i 108 gostiju


Ne možete postavljati nove teme u ovom forumu
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
Ne možete monjati vaše postove u ovom forumu
Ne možete brisati vaše postove u ovom forumu

Pronađi:
Idi na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Prevod - www.CyberCom.rs