Opel Team Serbia https://opelteamserbia.com/forum/ |
|
Isparivac i njegova uloga https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=136&t=8436 |
Stranica 1 od 2 |
Autoru: | pistre [ 08 Jan 2010 23:21 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
odlican post, naravno i ostali ali da ne davim sve teme o plinu bas me je zanimalo ovo a nisam hteo da gnjavim na forumu |
Autoru: | tuner [ 08 Jan 2010 23:31 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Mene interesuje samo kako je jedan moj poznanik vozio yuga na plin 3 godine bez i jedne kapi benzina, znači palio je auto na plin i po najvećem mrazu i nije imao problema sa isparivačem. A drugi poznanik mi pre par dana kaze kako je jedan lik prevezao termodavač na isparivaču sekvent uredjaja i da tako vozi, znači upali ga na benzin i posle par sekundi prebaci na plin davanjem gasa i takodje nema problema. E sad koliko se membrane zalede dok je motor hladan ne znam ali i jedan i drugi nemaju problema sa plinom. Da dodam svaka čast za objašnjenje iznad. |
Autoru: | Bane66 [ 09 Jan 2010 00:26 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Evo polako i pazljivo procitaj objasnjenje i shvatices principe rada motora na plin iako je hladan!Sve to sto pise tamo je iskljucivo od mog licnog iskustva voznje forda samo na plinu (benzin je ukinut) i to u vremenskom periodu od skoro 5 godina! link: viewtopic.php?f=136&t=7219 |
Autoru: | bozza [ 09 Jan 2010 00:34 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
na zalost to je izgleda stvar od slucaja do slucaja... ja sam askonu palio na najvecim mrazevima na plin,i to verovali ili ne dovoljno je bilo da okrene dva puta radilica i da u pali. do duse sve je bilo u naboljem redu,sruja,motor,gasna instalacija... a kod mog tasta na zastavi je avantura upaliti auto direktno na gas i kada su hladne noci. jednostavno se ukruti gumica na klackalici od hladnog plina i tada pocinje da pusta previse gasa u usis mada podosta stvari mora oko struje da sredim na zastavi pa da ocekujem malo bolje rezultate... a to membrane... to su price za malu decu |
Autoru: | Bane66 [ 09 Jan 2010 00:49 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Bozo,...naravno da postoje razlike u kvalitetu samih gumica,ali ovo pricamo sa predpostavkom da su u pitanju kvalitetni uredjaji, da su sistemi za paljenje u odlicnom stanju i da je naravno motor sto bolji! Ne treba zaboraviti da je benzin mnogo lakse upaliti nego plin. Cak sta vise, stanje motora najvise znaci, jer evo i ja sa corsom imam problem paljenja na plin kad su nize temperature. |
Autoru: | tuner [ 09 Jan 2010 01:05 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Bane66 je napisao: Ne treba zaboraviti da je benzin mnogo lakse upaliti nego plin. Pa ja bih i palio na benzin pošto je sekvent a posle par sekundi se pale lampice na prekidaču i prebacije se na plin davanjem gasa a mislim da nemoze da se upali samo na plin kod sekventa. Ovim bih izbegao čekanje da se raspršivač zagreje pa da tek onda prebaci na plin. |
Autoru: | 4motion [ 09 Jan 2010 13:27 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
matori svaka cast!!!! |
Autoru: | Johny [ 09 Jan 2010 13:52 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Prava tema za nas koji vozimo na plin, svaka cast... |
Autoru: | BAngel [ 20 Jan 2010 00:41 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
aj i ja da dodam sledece. kupio sam skoro vektru. do sada sam je vozio samo na plin posto imam problem sa pumpom za benzin. jos je nisam na benzin vozio. ali bez obzira na mrazeve pali iz prve. ujutru dam kontakt i pritisnem 2x ono crveno dugmence i pali. zavergla dve tri sekunde i gotovo. sad ne znam koliko je sve to ok ali za sada nemam primedbi |
Autoru: | volim_opela [ 20 Jan 2010 01:17 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Cak i ako moze da upali na niskoj temperaturi na plin, to se ne preporucuje! Tako se znatno skracuje vek isparivaca, tj. komponenti u njemu, pre svega membrane. Inace, tema je odlicna, jos kad bi bilo i slika drugih uredaja, a ne samo Lovata, ali dobro, poenta je da se okvirno vidi sta je sta, tako da je ok. |
Autoru: | Bane66 [ 20 Jan 2010 01:52 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Princip rada kod svih klasicnih uredjaja je isti.Male su razlike u izgledu unutrasnjosti i dimenzija delova navedenih u postu te sam zato uzeo samo jedan za primer. Mogao je to biti i Landi i Atiker ili neki drugi. |
Autoru: | volim_opela [ 20 Jan 2010 21:59 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Slazem se! Ja imam Landi i razlike jesu minimalne...! Ako slucajno imas ovakve slike za Landi Renco, mozes da mi posaljes na PP, da ne bi ponavljao nesto slicno u temi. A bas me interesuje kakav je Landi unutra, pa ako imas takve slike bilo bi odlicno... ili mi daj neki link Hvala unapred! |
Autoru: | Bane66 [ 20 Jan 2010 22:10 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Landi renzo je do pre 3 godine radio zasebno od Landi-a!Sad je to ista kuca.ne znam koji ti tacno imas model.Stari Landi Renzo su veci cak i od Lovata, a noviji su manji! Nadji na netu sliku tvog uredjaja da bi znali o kom je modelu rec! Sto se tice slika, imam , ali za mali Landi elektronac!Malo su losije slike, s mobilnog su, a inace su napravljene prilikom ciscenja i servisiranja doticnog uredjaja! Da ti nesaljem slike bez veze, prvo nadji sliku tvog uredjaja, ili barem procitaj sa isparivaca koji je tacno model! |
Autoru: | volim_opela [ 20 Jan 2010 22:17 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Vazi, najbolje je to sto kazes. Pogledacu na samom isparivacu i to ce biti najbolji orjentir. Dotle, samo mogu da kazem da je moj Landi Renco ugradjen pre 4 god i da je obican, za karburatorski sistem... |
Autoru: | volim_opela [ 16 Apr 2010 22:32 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
@ Bane66 Sa malim zakasnjenjem, evo slika mog isparivaca-slikao sam ga... |
Autoru: | volim_opela [ 17 Apr 2010 22:34 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
@ Bane66 Imas li neke slike za ovaj model ili ne...? Ovo sto smo "pricali" u ovoj temi, par postova ranije? I pitao bih te gde se nalazi filter na ovom mom isparivacu? Ako bi mogao da mi obelezis, posto ja ne znam gde je? Hvala unapred! |
Autoru: | Bane66 [ 17 Apr 2010 23:08 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
To je mali Landi elektronac i trebalo bi je sa oznakom CE04 (pise na telu isparivaca).Slike nemam jel su bile lose i nisu nizasta.Sto se tice filtera, on se nalazi u tom ventilu koji se nalazi direktno nakacen na sam isparivac a glavna cev od plina ulazi u njegovo telo,odnosno direktno u deo gde se nalazi filter. Sam uredjaj je vrlo jednostavan, tako da mozes slobodno da ga rasturas.Samo obrati paznju gde je sta bilo i neces imati problema.Ako si vec presao preko 60000km sa tim uredjajem, vec je vreme da menjas sve gumice i membrane u njemu.Sve sto je potrebno ima da se kupi i nije neka prevelika cena (negde oko 1.700 din). |
Autoru: | volim_opela [ 19 Apr 2010 03:42 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Tako je Bane, sad sam nesto trazio i po netu... samo sto si permutovao slova: nije CE04, nego EC04, ali svakako hvala-uputio si me u pravi smer... Evo neceg korisnog za Landi: http://www.landi.it/layout.jsp?idz=6017 ... rodotto=22 http://www.landi.it/repository/document ... ystems.pdf E sad, ako sam te dobro razumeo, filter je na obelezenom mestu na slici? a membrane bi trebalo da su ovakve? Sto se tice membrana, hocu da ih zamenim, jer jesam presao nesto malo preko 60.000km bez ikakvog servisiranja isparivaca. Tacno je da i nemam neke simptome da su lose, sem sto mozda jednom u 2 ili 3 meseca nece da upali na plin kad je zagrejan, ali ja tada upalim na benzin i prebacim... S obzirom da kazes da kostaju oko 1700d. to nije puno para i hocu da ih zamenim, samo me plasi da ne naletim na neke kineske ili neke koje ce mozda i kao nove biti losije nego ove trenutne, pa me zanima gde mi preporucujes da trazim da kupim da bi bile ipak original italijanske? Hvala puno! |
Autoru: | Bane66 [ 19 Apr 2010 17:12 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Sto se tice filtera, upravu je tu gde si pokazuje strelica! Ja uzimam membrane od Union Karich-a, i nisam imao nikakvih problema sa njima.Da li Italijanske ili neke divca,ne znam.Mislim da neces pogresiti da uzmes bilo koje, bice bolje nego sto je sad! |
Autoru: | ivanveliki [ 20 Jan 2011 12:17 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
ajde pomognitemi gde treba da se stavi ona mala gumica sto je okrugla i ravna. lovato isparivac nije elektronac. auto mi poceo da trosi preko 20l. i ako ta gumica uopste ima veze sa potrosnjom. |
Autoru: | bobale [ 14 Feb 2011 20:32 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Nisam nigde mogo da pronađem informaciju, čemu služi ovo na Lovato isparivaču u sredini gde ide jedna žica, i da li je problem što se lako pomera (labavo je)? |
Autoru: | bozza [ 14 Feb 2011 20:39 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
to je cok da pusti plin u grlo prekoo dugmeta pre pokretanja motora. moze da bude stregnuto,moze i labavo,ako radi nema nikakvih problema |
Autoru: | chile [ 14 Feb 2011 20:51 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
to je za ubacivanje dodatnog plina pri paljenju, a to pokreces perko prekidaca koji se nalazi pored prekidaca za menjanje benzin plin, slobodno mozes sa rukom da ga stegnes... |
Autoru: | bobale [ 15 Feb 2011 00:36 ] |
Tema posta: | Re: Isparivac i njegova uloga |
Hvala lepo |
Stranica 1 od 2 | Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |