Opel Team Serbia
https://opelteamserbia.com/forum/

Pitajte "astru" sve u vezi Astre
https://opelteamserbia.com/forum/viewtopic.php?f=112&t=715
Stranica 2 od 188

Autoru:  zux [ 14 Mar 2007 23:38 ]
Tema posta: 

E bre komsija sto zbunjujes coveka
Ne pita te on za protokomer nego za motor ler gasa ( cilindar na vrh motora, kod usisne grane, na kojem bise bosch, dva creva za vazduh, ulaz/izlaz i plavi dzek sa dve zicice)
auuu al sam ti opisao (evo slicica motora, malo plavo je dzek motora ler gasa


Slika

Polovan je oko 20eur tako da je najbolje da odes na otpad i na licu mesta isprobas kako radi sa polovnim
Nov je skup kao da je od zlata

Autoru:  astrafan [ 14 Mar 2007 23:44 ]
Tema posta: 

e to je vec ozbiljna stvar... nisam dobro procitao... zaleteo sam se automatski.... thanks zux, pa to imas poseban sprej za ciscenje wynn-s(valjda se tako pise).... :wink:
ne mora znaciti da je motor dobar ako ne trosi ulje.... :wink:

Autoru:  zux [ 14 Mar 2007 23:49 ]
Tema posta: 

:D bas tako
moj trosi poprilicno (cca. 1l na 3.000km), ali meni je dobar

kao sto rece astrafan prvo uzmi carb cleaner pa probaj sa njim da sredis stvar, ako ne otpad je najbolje resenje (mada cesto nije problem u samom iac-u, nego u nekom od creva usisa koje je osteceno, tzv. fals vazduh, ova dva oko iac-a i ono veliko rebrasto od protokomera su najkriticnija)

Autoru:  ThunderBird [ 15 Mar 2007 09:52 ]
Tema posta: 

astrafan je napisao:
nije... imas jednu bregastu.... :wink:


Fane da te pitam, kako onda ja imam 16V :roll:

Autoru:  shicaiv [ 15 Mar 2007 19:15 ]
Tema posta: 

E bas to sranjce mi je zeza, ali da promenio sam creva stavio nova sve zivo zamenio ocistio ga medjutim posle ciscenja neko vreme je radio, no posle 7 dana opet zeza. Pa probat cu prvo otpad...
Hvala svima :)

Autoru:  shicaiv [ 15 Mar 2007 19:18 ]
Tema posta: 

A da znam da ne znaci da je dobar ako ne trosi ulje zato hocu da ga teram negde na sistematski pregled :). Niko nema predlog gde to mogu dobro da uradim...

Autoru:  astrafan [ 15 Mar 2007 22:39 ]
Tema posta: 

ThunderBird je napisao:
astrafan je napisao:
nije... imas jednu bregastu.... :wink:


Fane da te pitam, kako onda ja imam 16V :roll:


tvoj je 2.0 majku mu.... nemacki motor, njegov je 1.7 isuzu.... :wink:

Autoru:  ThunderBird [ 25 Mar 2007 13:32 ]
Tema posta: 

1. Nema, ako na ključi imaju 2 dugmeta, jednim se zaključava, jednim otključava auto...
2. ne znam :oops:
3. Siguran sam da ima katalizator... provjeriću u ADAC-u
4. I ovo ne znam. :oops:
5. Zavisi šta mu je, ako je do instalacije, fan će to da sreni za 15€ :D
6. Ništa se ne sikiraj... 300.000 km NORMALNE vežnje bez generalne...
7. Ja imam Sony HU i ne postoji šansa da se poveže sa kontrolama na volanu... ima neka fora sa nekim adapterom koji košta k'o Svetog petra kajgana... :roll:

Autoru:  greywiendog [ 25 Mar 2007 13:59 ]
Tema posta: 

A kako znas da nema kod kljuc? Imobillizer sigurno nema, ali isto tako mislim da sigurno ima kod kljuc ukoliko ima centralno.

@ jazz

Kad zakljucavas auto probaj da pritisnes dugme za zakljucavanje 2 puta, tacnije, cim zasijaju zmigavci prvi put, stisnes jos jednom. Najbolje bi bilo da stavis nekog u kola, pa da izvrsis taj test (ukoliko stisnes samo jednom a neko se nalazi u kolima, on moze iznutra da otkljuca, a ukoliko stisnes 2 puta, taj u kolima ostaje zakljucan dok mu ti ne otkljucas! Fora ne pali ako si ti u kolima sa kljucem jer nece prihvatitidrugo zakljucavanje). Cuo sam, cini mi se na Opel Club Croatia, da u trenutku kada se drugi put pritisne dugme, postoji vise zastita od samog centralnog zakljucavanja, tj. da dolazi i do nekih blokada (paljenja, dovoda goriva ili cega vec).
Ispravite me ako gresim! ;)
Zakljucak, ko ima kljuc sa daljinskim zakljucavanjem, to je kod kljuc, i tu nema diskusije.

Pozz

Autoru:  ThunderBird [ 25 Mar 2007 14:50 ]
Tema posta: 

Pardon, nisam htio napisat da nema kod ključ već da nema imobillizer... :oops:


I da se nadopunim, auti ima Einspritz ubrizgavanje goriva, tako kaže ADAC...

Autoru:  ikac [ 25 Mar 2007 15:54 ]
Tema posta: 

4. hoce da smrdi katalizator kada se malo jace pegla po gasu..

Autoru:  zux [ 25 Mar 2007 18:09 ]
Tema posta: 

Jbt. ljudi toliko vas ima astru, a i ne slutite kakvu sve opremu imate u autu :) :)
1.Imobilajzer spada u osnovnu (standardnu) opremu svih astriG i vektriB, a velika vecina astriG i vektriB ima standardno ugradjen i anti-theft alarm system, Svaka astraG i vektraB ima kod kljuc
2. 1.6 8v motor (75ks) ima multec singl point ubrizgavanje
3. ima katalizator
4. kao sto si sam pretpostavio najverovatnije ili zapusen kat ili neka rupica na ostatku izduva
5. popravka podizaca prozora je prilicno jednostavno, jedino sto treba malo vremena i strpljenja za skidanje tapacirunga vrata, najverovatnije je neka od zica u prekidu ili je sam motor prolupao
6. dobio si odgovor
7. i za to si dobio odgovor

Autoru:  ThunderBird [ 26 Mar 2007 21:45 ]
Tema posta: 

Da nadopunim odgovor od greywiendog-a


U slučaju kad se 2 puta zaključa auto a ostavi upaljena muzika ili otvoren prozor, malo nakon toga (15-20 sekundi) auto podje da svira i trepće žmiguljama..

Autoru:  astrafan [ 26 Mar 2007 21:47 ]
Tema posta: 

si siguran? moracu to da probam.... :D nisam znao za te fore.... :lol:

Autoru:  ThunderBird [ 26 Mar 2007 21:51 ]
Tema posta: 

Siguran, probano 100.000 puta...


U slučaju kad ostaviš otvoren prozor a ne podje svirat, probaj gurnut ruku kroz isti unutra... onda će počet sigurno... :D


Unutra kraj one sijalice na "plafonu" imaš dva mala okrugla senzora za pokret i ako se nešto mrdne unutra a auto 2 puta zaključano, počeće svirat 100%

I to je isprobano (ostavio frenda unutra, on čito novine i sve bilo OK dok lik nije prevrnuo stranicu od novina :ludilo )

Autoru:  greywiendog [ 26 Mar 2007 23:38 ]
Tema posta: 

Sta svira!?!? Cuo sam da ima dosta fora, moram proveriti, jer su mi neki rekli da to sto se desava posle drugog klika je upravo isto sto i radi alarm, samo sto nema zvuka! Ako ima i zvuk pa onda je bas strava!!!

Autoru:  acca [ 27 Mar 2007 08:30 ]
Tema posta: 

To jeste,tacno.Nek neko ostavi otvorene prozore i zakljucaj 2 puta i samo gurni ruku unutra i upalice se tj pocece da svira ko nenormalan.
Ja bar mislim da je to preosetljivo,neko ce iz cimanja da prodje i sutnuce auto ili neko bez izduvne grane i on se upali a ti ko lud trcis napolje noge da polomis da vidis sta se desava.
Moj otrak ima tako kod sebe i retko kad ga zakljucava 2puta,retko kad ostavi alarm ukljucen,kad kog je u gradu cim prodje bus ili nesto malo bucnije on se upali,a trci kao luud :)

Autoru:  greywiendog [ 28 Mar 2007 01:38 ]
Tema posta: 

Ajde sad da cujem, astrafan i ostali koji niste znali za to a probali ste sada, jel svira??? Meni ne svira, cak sam ga i sutirao, ljuljao, sta nisam radio, ali nista. Ko ima tu opciju (ThunderBird) neka okaci sliku da vidim kako to izgleda (ti senzori, jer ih ja verovatno nemam, a cudno jer imam ELEGANCE opremu)... :cry:

Autoru:  ThunderBird [ 04 Apr 2007 11:24 ]
Tema posta: 

Hm, za nepovjerovati, naš Golf je imao takve probleme i mislim da su mu zamjenili neki šugavi senzor al se ne sjetim koji...

Ako ti niko drugi ne odgovori, pitaću buraza šta je radio na Gnjoju...

Autoru:  astrafan [ 05 Apr 2007 22:13 ]
Tema posta: 

elektronsko je stelovanje.... ne mozes rucno nista da uradis.... :wink:

Stranica 2 od 188 Sva vremena su u UTC + 1 sat [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/